مواد مرجع و استانداردهای زیست‌محیطی

مواد مرجع و استانداردهای زیست‌محیطی ( آب و فاضلاب )

شرکت AccuStandard در سال 1986 در کشور آمریکا تأسیس شد، این شرکت تولیدکننده پیشرو در زمینه مواد مرجع گواهی شده (CRMs) و مجموعه‌ای جامع از استانداردهای مرجع آلی، معدنی و نفتی را برای آزمون‌های شیمیایی بر اساس استاندارد ISO 17034 می‌باشد. مواد مرجع تولیدی این شرکت در حوزه زیست محیطی شامل استانداردهای معدنی تک عنصری، چند عنصری، چند عنصری ICP ، چند عنصری ICP/MS و … می‌باشند.

شرکت ERA دارای بیش از 40 سال سابقه در زمینه برگزاری آزمون‌های مهارت (PT) و تولید مواد مرجع در حوزه آب و فاضلاب و محیط‌زیست می‌باشد.
این شرکت گستره وسیعی از مواد مرجع را تحت اعتبار استانداردهای ISO/IEC 17025 و ISO 17034 تولید می‌نماید. مواد مرجع این شرکت شامل موارد زیر می‌باشند:
• مواد مرجع پارامترهای فيزيکی و شيميايی آب و پساب
• مواد مرجع (سویه‌های) ميکروبيولوژی
• مواد مرجع سموم و آفت کش ها
• مواد مرجع پارامترهای فاضلاب
• مواد مرجع ریزآلاینده‌ها
• مواد مرجع پارامترهای رادیوشیمیایی

Dr. Ehrenstorfer

شرکت Dr. Ehrenstorfer از سال 1975 فعالیت خود را با تولید استانداردهای مرجع سموم آغاز نمود و سبد محصولات این شرکت در حال حاضر شامل استانداردهای مختلفی جهت آزمون‌های غذایی و زیست‌محیطی می‌باشد. کلیه اندازه‌گیری‌های انجام شده که مقادیر آن در گواهینامه‌های مواد مرجع ذکر می‌گردند، تحت استاندارد ISO 17025 انجام شده و بخش عمده‌ای از محصولات تولیدی این شرکت تحت دامنه کاربرد تاییدصلاحیت ISO 17034 قرار دارند.

شرکت Exaxol

شرکت Exaxol در سال 1988 تاسیس شده و دارای شعباتی در فلوریدا آمریکا و جنوا ایتالیا می‌باشد. محصولات تولیدی این شرکت از درجه بالایی از قابلیت اطمینان برخوردار بوده و تحت استانداردهای ISO 17025 (شایستگی فنی آزمایشگاه)، ISO 17034 (مواد مرجع گواهی شده) و سیستم کیفیت ISO 9001 تولید می‌شوند.
این شرکت توانایی تامین محصولات زیر را دارا می‌باشد:
– استانداردهای جذب اتمی
– بافرها
– استانداردهای هدایت الکتریکی با مقادیر مختلف
– استانداردهای IC
– استانداردهای ICP و ICP-MS

شرکت HPC Standards GmbH

شرکت HPC Standards GmbH یک تولید کننده و توزیع کننده استانداردهای آنالیز با خلوص بالا برای آزمون باقیمانده‌ها است. این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001 و همچنین ISO 17034 بوده و دارای تخصص در تولید مواد مرجع برای سموم، محصولات دامپزشکی و همچنین متابولیت‌های آنها و مشتقات نشان‌دار شده با ایزوتوپ پایدار است. HPC شریک شایسته مشتریان خود در زمینه آنالیز مواد غذایی و زیست‌محیطی می‌باشد. محصولات این شرکت مطابق با الزامات کیفیت بین‌المللی مورد آزمون قرار گرفته و بالاترین استانداردهای صنعتی را برآورده می کنند

سایر صنایع
مواد مرجع و استانداردهای زیست‌محیطی (آب و فاضلاب)
مواد مرجع و استانداردهای زیست‌محیطی (آب و فاضلاب)
جزئیات بیشتر
مواد مرجع صنایع آهن و فولاد
مواد مرجع صنایع آهن و فولاد
جزئیات بیشتر